HOLDFASTHOLDFASTHOLDFAST

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

HOLDFASTHOLDFASTHOLDFAST

Ulæst indlæg af Formanden. »

Råber formanden til som codriver, da jeepen laver en koldbøtte og lander forholdsvis hårdt og tungt på jorden, med hjulene opad. Jeepen er ude af drift indtil foråret tror jeg, den skal have nyt tag ( hvis det ikke kan komme i facon igen), og nu når det nok alligevel er skåret af, så skal den have 20 meter rør, så den ikke bliver flad igen. når jeg vipper den igen.

og sjovt nok var jeg lidt en sær idiot ( mere end normalt) ved teknisk kontrol, så folk måtte pille ting ud inden de måtte køre, og stripse deres brændslukkere fast. det var nok et vink oppe fra.

min bil er/var forholdsvis i orden I FORHOLD TIL VORES KRAV, men alligevel blev min 2 kg pulver slukker kastet ud i gennem min side beklædning ud igennem sideruden og 4 meter væk fra bilen. skræmmende når den faktisk sad fast. så der bliver forhåbentlig en opstramning på det punkt. så de skal være stripset i deres holdere. men vi ser på det. men nu har vi jo set beviset på at rimeligt fast IKKE er godt nok.

men både morten og jeg virker næsten så godt som før, selvom jeg har tappet lidt olie af mit knæ, og er temlig øm i nakken.


historien om resten af weekenden kommer senere. den har været dyr for flere af os. selvom det var er lille kedeligt hul, blev det sku godt da vi fik taget hul på det.

men tak for hjælpen til de friske bjærgnings og miljø folk, det er sku kanon når alle gider hjælpe, når det bliver lidt/meget kritisk. både ken og formanden er glade for god klub ånd.
Brugeravatar
Dane
Indlæg: 237
Tilmeldt: man 14. apr 2008 19:00

Re: HOLDFASTHOLDFASTHOLDFAST

Ulæst indlæg af Dane »

Var der nogen der tog billeder eller filmede det eller noget?
Men sgu da godt der ikke skete jer noget.

Kan du ikke købe en ny Jeep (med V8 :-)) og så bytte undervognen - Så er du kørende igen?
Så vidt jeg kan se kun man få en Laredo til omkring 20kilo og lidt mere for en 8-benet.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: HOLDFASTHOLDFASTHOLDFAST

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Sku da godt det kun var en jeep ;)
Du kan vel lave en ny karosse af rør og dørkplade?

Hvordan gik det ellers deroppe?
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: HOLDFASTHOLDFASTHOLDFAST

Ulæst indlæg af Henrik D »

Kære Jeep

R.I.P

NB.: Husk min Patrol

Nej! spøg til side og det var da godt der ikke skete noget med nogen (tænk hvis vi havde haft passager med)
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: HOLDFASTHOLDFASTHOLDFAST

Ulæst indlæg af Formanden. »

masser af billeder og film.

og gider ikke lave en ny jeep, og slet ikke en v8er.

og den skal laves rimeligt, det er jo ike en chassis ramme bil. så den skal have nogle timer.

og den er ikke død, bare lidt såret, kunne da selv køre ud fra hullet og op på bilen, og nu er den vasket og rudelimen er skåret ud. så den kan blive presset i facon igen.
Besvar