Toyota 4wd indyder til.

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Rudi
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn 5. okt 2008 11:00

Toyota 4wd indyder til.

Ulæst indlæg af Rudi »

Toyota 4wd indyder til.

TrophyCup og frikørsel
Faxe Kalk 4. og 5. Juni

Så skal vi køre 2 afd. af TrophyCuppen, og det bliver denne gang i Faxe Kalk på Sjælland. Det er et stort terræn, med mulighed for gode og krævende baner. Der afholdes også frikørsel begge dage, som dog skal vise hensyn til TrophyCuppen om lørdagen.

Der er mulighed for at medbringe campingvognen eller spids teltet og campere på stedet.
Det er også muligt at tjekke ind på Feddet Camping som ligger 13 km. fra brudet. (Der bor jeg denne weekend)



Adressen er.
Baunekulevej 4 eller der omkring
4654 Faxe

Program:

Lørdag:

Frikørsel kl. 09.00-17.00

Trophy:
Teknisk kontrol samt banebygning kl. 08.30-09.30
Briefing kl. 09.45
Trophy start kl. 10.00

Søndag: Frikørslen skal tilmeldes ellers lukkes det hvis der er for lidt biler.

Frikørsel kl. 09.00-14.00
1. Torben Sørensen
2. Jacob juel

Pris: Trophy 150,- kroner pr. bil (incl. frikørsel søndag)
Frikørsel begge dage 100,- kroner
Camping gratis


Tilmelding til TrophyCuppen skal ske til mig

Kontaktperson er Rudi tlf. nr.: 21292668

PS. hvis der er nogen der kommer Fredag og camperer skal det lige aftales med mig først.


Hold 1 Team Patrol nummer plade biler / Allan Øendal
Hold 2 Team Bjarne Nielsen / Bjarne nielsen
Hold 3 Team jumbo burger / Jonas vestergaard
Hold 4 Team
Hold 5 Team
Hold 6 Team
Hold 7 Team
Hold 8 team
Hold 9 team

PPS. Hvis jeres bil overlever og i regner med at skulle over og køre Speedchallenge, så er i velkommen til at parkerer jeres grej hos mig så skal jeg passe godt på det indtil i skal bruge det igen, der er plads til ca 10 biler indendørs hvis det er.
Ring og aftal noget med mig.

MVH Rudi
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: Toyota 4wd indyder til.

Ulæst indlæg af Formanden. »

det er sku super.

husk, INGEN 4X4 BILER IGENNEM FAXE, HVERKEN FØR UNDER ELLER EFTER TERRÆN. alt skal have skyllet hjul og skærmkasser.

og husk nu at vandet er MEGET dybt. 15-20 meter er ikke utænkligt, og så er det kun ca 6 grader, så menig mand kan ikke redde nogen dernede:(

men jeg glor no op en af dagene.

og husk lige at få en bedre leverandør af pølser. for dem i gammelrand var sku dyre og DÅRLIGE.
Rudi
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn 5. okt 2008 11:00

Re: Toyota 4wd indyder til.

Ulæst indlæg af Rudi »

Anden pølse mand er fundet prisen ved jeg ikke om er reguleret, og det kan godt være at vognen slet ikke kommer her over (problemer med transporten)

MVH Rudi
Brugeravatar
nissan4100
Indlæg: 118
Tilmeldt: søn 9. maj 2010 23:03

Re: Toyota 4wd indyder til.

Ulæst indlæg af nissan4100 »

jeg ved du ik rigtig om jeg skal køre i kalken igen:D det var for dyrt sidste gang
Brugeravatar
Simon r
Indlæg: 184
Tilmeldt: tors 12. aug 2010 23:50
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Toyota 4wd indyder til.

Ulæst indlæg af Simon r »

nissan4100 skrev:jeg ved du ik rigtig om jeg skal køre i kalken igen:D det var for dyrt sidste gang
Det er da ikke kalkens skyld at din kobling og gearkasse ikke kunne holde, det kunne da også være sket alle andre steder, og hvis du har sat ny kobling og gearkasse på burde det ikke ske igen, men mindre du køre som en kælling ( fuldgas og så file bilen i gang eller fuld gas også slippe koblingen hårdt)
Jeg kører Toyota fordi jeg ikke kan styre de der vilde Nissan'er!! :'(
Brugeravatar
nissan4100
Indlæg: 118
Tilmeldt: søn 9. maj 2010 23:03

Re: Toyota 4wd indyder til.

Ulæst indlæg af nissan4100 »

Simon r skrev:
nissan4100 skrev:jeg ved du ik rigtig om jeg skal køre i kalken igen:D det var for dyrt sidste gang
Det er da ikke kalkens skyld at din kobling og gearkasse ikke kunne holde, det kunne da også være sket alle andre steder, og hvis du har sat ny kobling og gearkasse på burde det ikke ske igen, men mindre du køre som en kælling ( fuldgas og så file bilen i gang eller fuld gas også slippe koblingen hårdt)
skal ik risiker noget igen :D venter til der kommer noget mudder
Brugeravatar
mike slorup
Indlæg: 31
Tilmeldt: tirs 6. apr 2010 19:21
Geografisk sted: præstø

Re: Toyota 4wd indyder til.

Ulæst indlæg af mike slorup »

den skal da teste om den nu virker


regner med at skal på og prøve min nye dæk
Besvar