Brug for hjælp til købe af 4x4

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Jeff M
Indlæg: 1
Tilmeldt: søn 6. nov 2016 20:20

Brug for hjælp til købe af 4x4

Ulæst indlæg af Jeff M »

Hejsa 4x4 folkens.

Jeg har længe ville have mig en 4x4, og har kigget på både Defender, trol, Land C og GD.

Men efter som jeg aldig har haft en før er jeg meget usikker på hvor jeg skal starte.
Min far køre selv en Defender 90 3.5L v8 fra 87. Og jeg har det bare rigtig godt med mig selv når jeg køre i den. Det er noget med stor biler og muder som bare fanger mig. Ved også de er rigtig billig i stumper, men koster kassen at anskaffe sig.

Det jeg er på udkig efter er en 4x4 som er til at få stumper til, som ikke er alt for dyr i veligeholdese, og som kan holde til at arbejde i skoven.
Som sagt har jeg kigget en del på en Mercedes GD240 milli bil, men efter hvad jeg kan se er de meget dyrer at få stumper til, og motoren i en GD240 skulle være en som meget nemt kunne dø for dig efter de første 100.000km.

Den vil blive brugt som hverdags bil, så skal være en som ikke ender med at kun kunne starte være anden dag :p


Jeg håber der er nogen af jer der ude som måske kunne have lidt inside omkring dette, og selvfølig brander jeg stadig for en gammel GD, så hvis nogen kender til at stumper måske slet ikke er så svære at finde, tager jeg gerne med den info også :)

Tak fordi i ville læse det her. Og håber vi en dag kan komme ud i pløren sammen.

Mvh
Jeff
Besvar